GRANICE I KOMUNIKACJA
Najczęściej przyczyną tego jest to, że nie chcą się skonfrontować ze swoim bólem i trudnymi emocjami nazywając jasno i wprost np. „Czuję się niewidziana i niekochana, kiedy nie odpowiadasz na moje wiadomości i nie odwaniasz” zamiast tego łatwiej powiedzieć „Bo Ty nigdy nie słuchasz, co do Ciebie mówię i masz mnie gdzieś…”
Komunikacja w biznesie – jak być autentycznym w relacji z klientem?
CZY UMIESZ ODPOWIEDZIEĆ NA TE PYTANIA:
Czy wiesz, kiedy ktoś przekracza Twoje granice?
Czy wiesz, że to jak czujesz się ze sobą odpowiada temu, jak dajesz się traktować innym?
Czy wiesz, że mówienie NIE jest tak samo ważne, jak mówienie TAK?
Czy wiesz dleczego Twój partner słucha, ale nie słyszy?
Czy wiesz, że często ludzie jeśli chcą coś uzyskać podświadomie prowokują konflikt, zamiast po prostu porozmawiać czy poprosić?
Czy wiesz, że w sporze o komodę, nigdy nie chodzi o komodę?
Czy wiesz, jak radzić sobie z manipulacją i rozpoznawać ją w sobie?
NA TYM WARSZTATCIE poznasz, gdzie zaczynasz się Ty jako człowiek, a gdzie sam/a przekraczasz swoje własne granice, których być może nawet nie jesteś świadom/a. Nauczysz się wyrażać siebie w pełni oraz rozpoznawać manipulację.
WARSZTAT ZAWIERA:
– ponad 2 godziny nagrania,
– wiedzę teoretyczną,
– ćwiczenia praktyczne.
Funkcje kursu
- Wykłady 2
- Kartkówka 0
- Trwanie 52 tygodnie
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Studenci 136
- Oceny Tak
Program kursu
- 2 Sections
- 2 Lessons
- 52 Weeks
- MODUŁ 11
- MODUŁ 21